Små vänner





illustrationer: Bolin Design

I dag har jag jobbat på med webshopen, bokat möten,
mailat annonser och lagt in fler nyheter. Bland annat
dessa två mindre korten, dessa finns i storleken 12x17cm.

I går var jag på ett ställe jag aldrig trodde jag skulle besöka,
jag var hos veterinären. Jag som är allergisk trodde inte jag
skulle sitta i ett väntrum bland massor av hundar och katter.
Fast det blev just så igår. Vi har två undulater i vår familj och
en av dem har fått ögoninflammation, så vi fick en tid bokad.
Tyvärr för min del (som är allergisk) blev veterinärerna
väldigt försenade, så jag blev sittande nästan en timme i
väntrummet. Det var en snuvig Eva som kom till jobbet,
men annars så gick det bra. Fågeln fick droppar som vi
ska droppa 3 gånger per dag i 10 dagar. Så vi hoppas
på bättring för vår lilla vän.

Ha en skön torsdag


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad många fina illustrationer du visar i din blogg! :)

/Johanna

2011-03-10 @ 22:50:00
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0