Hantverksdagarna















Lite bilder från när vi byggde montern. Visar lite smakprover.
Jag bjuder också på en bild på mig själv också,
tillhör ju inte vanligheterna här på bloggen.

Tre dagar i Luleå med Hantverksmässa, massor med besökare
och mycket försäljning, kul!
 
Oj vad slut och ont i kroppen jag hade på måndagmorgon
när jag vaknade. Lite tufft att åka på jobbet efter att ha
stått på mässa hela helgen, men det är bara att bita ihop.

Från och med igår måndag finns även massor av nyheter
på webshopen, massor av nya varianter på tygkassarna.
Välkomna in och kika.


Kommentarer
Postat av: Maria G

Gud, vad snyggt, köpsugen jag blir!!

2011-11-12 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0