Mer faller på plats

Foto:IKEA


Tror att dessa gardiner skulle passa bra i mitt blivande dressingroom.

Hoppas bara färger blir bra mot tapeten och färgen på väggen.
Vi ska inte ha dessa som gardiner utan som draperi.
Jag har det klart i min skalle, men det är många månader kvar
innan det kommer att vara klart.
Någon som känner igen sig?

Vi ska till Sundsvall och hälsa på våra kompisar i helgen, så det blir nog

en tur till IKEA och många av affärerna runt om kring.

I dag är jag och J ledig och det verkar bli bra väder. Så det blir nog att
vara ute en hel del. Blunda för röran hemma och bara njuta av att vara ledig.
Hinner nog städa i morgon ...

Ha en bra onsdag


Kommentarer
Postat av: tina

Va fantastiskt att få göra ett dressingroom! :) Vilka fina tapeter ni hade valt! Tror att dessa gardiner skulle passa superbra! Lycka till och hoppas du får en härlig valborg!

2009-04-30 @ 08:22:03
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Cornelia

De kommer bli skitsnygga som drapperi och passar perfekt ihop med tapeten!

2009-04-30 @ 13:30:58
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0